Milovat, mateřství, móda. S novou vizuální identitou se vracíme ke kořenů.
Nedávno jsme oslavili výročí, ke kterému jsme značce nadělili nový vizuál. Identitu vystihující esenci značky, její směr a vizi. Přesně tak, jak ji vnímám já sama.
"Spojujeme lásku k sobě samým, našim nejbližším a světu kolem nás."
Premium quality loungewear for women
TOOMOMS jsem zakládala s jasnou vizí. Vybudovat prémiovou značku pohodlného oblečení na každý den. Značku, která bude první volbou maminek a všech žen, jež se chtějí cítit krásně, sebevědomě a příjemně kdekoli a kdykoli. Nabídnout ženám oblečení z těch nejkvalitnějších materiálů, udržitelné a ušité eticky u nás v České republice. Oblečení, které unosí každičký den v každé jejich roli.
"Nový logotyp vystihuje ženské duality, které spolu nesoupeří. Jsou hezky v rovnováze pospolu uvnitř ženy - síla i křehkost, odvaha i zranitelnost. Tak jako litera M, která je dokonale v dualitě. Jedna část podpírá druhou a spolu tvoří dokonalý celek."
Litera “M” je láska
Když jsme přemýšleli nad ikonkou, která bude reprezentovat značku, létaly ve vzduchu dvě myšlenky. První, jednodušší a možná jasnější - vzít první písmeno T. Druhá, pracovat s literou “M” (z výrazu MOMS), která vrací značku ke kořenům: MILOVAT, MATEŘSTVÍ, MÓDA.
Tři pomyslné pilíře, na kterých jsem značku postavila. Rozhodla jsem se jít druhou cestou. Složitější, méně zřejmou, ale mému srdci bližší. Litera M tak provází všechny naše nejnovější kolekce a manifestuje lásku - k sobě samým, našim nejbližším, přírodě a světu kolem nás.
Věřím, že se vám naše nová identita bude líbit stejně jako nám.
S láskou,
Kristýna